Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
February 16, 2013
Image Size
793 KB
Resolution
730×888
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
131
Favourites
12 (who?)
Comments
15
Downloads
5
×
OBEY by AlpacaYouaLunch OBEY by AlpacaYouaLunch
Jane, yeah.
Yep. oh god this sucks.
But yeah, those updates, they're getting intense, my god.

Enjoy.
Add a Comment:
 
:iconkoolzcartoonsfun:
koolzcartoonsfun Featured By Owner Feb 16, 2013  Hobbyist General Artist
JANE STAHP YOU'RE NOT A SWAGFAG

:iconobeyplz:<She's representing this. HAHAHAHA

BTW THIS DOESN'T SUCK >:U
Reply
:iconalpacayoualunch:
AlpacaYouaLunch Featured By Owner Feb 17, 2013  Hobbyist Digital Artist
OMFG. I HAVE A WHOLE BUNCH OF SWAGFAGS AT MY SCHOOL, MY WHOLE SCHOOL, EVERYONE WEARS SHIRTS OR SWEATSHIRTS OR HATS THAT SAY, OBEY, AND OMG IT'S HILARIOUS.

IT DOESN'TTTTT???
Reply
:iconkoolzcartoonsfun:
koolzcartoonsfun Featured By Owner Feb 17, 2013  Hobbyist General Artist
XD I THINK I HAVE SOME BUT NOT AS MUCH 0n0 I WOULD DIE THO IF I WAS AT YOUR YOUR SCHOOL HAHAHAA they worship lil wayne

IT'S BEAUTIFUL I LOVE IT
Reply
:iconalpacayoualunch:
AlpacaYouaLunch Featured By Owner Feb 17, 2013  Hobbyist Digital Artist
what's dumb tho, is that this kid has a sweatshirt that says obey with a grenade on it, and he never got in trouble for it, I wore an my chemical romance sweatshirt with ray guns on it, they make me take it off. wat.

omg thanku <3
Reply
:iconkoolzcartoonsfun:
koolzcartoonsfun Featured By Owner Feb 17, 2013  Hobbyist General Artist
WHAT WHAAAAAT YOU GOTTA BE KIDDING ME
YOU SHOULD'VE REBELLED
THAT SWEATER KICKS MORE ASS TAHN SOME OBEY ONE WITH...A FLIPPING GRENADE imcry

You're welcome :3
Reply
:iconalpacayoualunch:
AlpacaYouaLunch Featured By Owner Feb 17, 2013  Hobbyist Digital Artist
I KNOW RIGHT? I'm not even allowed to wear my captain america one, because it's not a solid colour, it's red white and blue, which are in fact, MY FREAKING SCHOOL COLOURS.
Reply
:iconkoolzcartoonsfun:
koolzcartoonsfun Featured By Owner Feb 17, 2013  Hobbyist General Artist
#killmenow
I CAN'T LIKE WOWIE ZOWIE your school is jacked up
Reply
:iconalpacayoualunch:
AlpacaYouaLunch Featured By Owner Feb 17, 2013  Hobbyist Digital Artist
My school is retarded.

This kid was wearing a sweater over his school shirt, it was a white collared school shirt, and you could see the collar sticking out from the sweater, yetttttttt, the teachers said he was out of uniform because his school shirt was, "covered" and he got in trouble. LIKEWTF. MAN.
Reply
(1 Reply)
Add a Comment: